Jemput Baca..

Wednesday, August 17, 2011

Novel K-4 Siri Pertama Sudah Terbit




Salam kawan-kawan!

Saya minta maaf kerana sudah terlalu lama tidak menulis dalam blog ini. Ini adalah kerana saya agak sibuk dengan kerja-kerja penerbitan novel K-4 yang menghadapi banyak liku-liku. Akhirnya saya mengambil keputusan untuk menerbitkan sendiri Novel K-4 Siri Pertama dengan tajuk K-4 : Kapsul Ungu.

Novel ini adalah adaptasi daripada blog entri yang bertajuk Kemaruk yang boleh dibaca di sini. Novel ini menceritakan bagaimana kumpulan K-4 dan ahli-ahlinya ; Bard, Benji, Rajan dan Julia mula bertemu, iaitu melalui tugasan Kapsul Ungu.  

Saya juga sedang berusaha untuk menterjemah novel ini ke dalam Bahasa Inggeris agar dapat dikongsi bersama dengan pembaca-pembaca yang tidak fasih berbahasa Melayu.

Buat masa ini, novel ini hanya boleh dibeli dari saya sahaja bermula September (selepas Hari Raya Aidil Fitri). Setiap pembelian terus dari saya, saya akan menandatangani novel ini dengan ucapan yang anda mahukan. Maklumat pembelian boleh di dapati di laman “BELI NOVEL BERSIRI K-4” di menu utama http://elzarahariri.blogspot.com/p/beli-novel-bersiri-k-4.html

Insya-Allah, selepas ini saya akan menulis dengan lebih aktif lagi!


No comments:

Post a Comment